Klacht Fletcher Hotels: Dit willen wij nooit meer meemaken, Fletcher hotels ONWAARDIG !!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 295065
Gebruiker
Truyen
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe. 3/11/2017 en 4/11/2017

1ste dag 3-11-2017 zijn we rond 17.00u aangekomen in het hotel, waar we onze ruime toegewezen kregen. Wat we daar moesten vaststellen, dat dit een lege kamer was met twinbed, geen comfort, zeker niet sfeervol. Het was een Familiekamer met naastliggende kamer, dus echt iets voor een grote familie met kinderen.
Dit was een DODE kamer !!!,
Dit staat op de site van Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe.
De tweepersoonskamer comfort plus is ruimer dan de tweepersoonskamer comfort en is sfeervol ingericht en voorzien van een twinbed, flatscreentelevisie, bureau met stoel, zitje en een badkamer met inloopdouche, toilet, wastafel en föhn.
Ik heb aan de receptie gevraagd wat wij nu meer hadden dan “De tweepersoonskamer comfort met douche” ik kreeg ik te horen dat ze ruimer was met een mooi uitzicht op de tuin. Ik heb onmiddellijk gevraagd om een andere sfeervolle kamer te krijgen, en dit hebben ze toen veranderd naar “De tweepersoonskamer comfort met douche”.

2de dag, na een lekker ontbijt,
0m 18.00u zijn we terug aangekomen in het hotel en zijn onmiddellijk naar onze kamer gegaan, wat we hier aantroffen is de reinste waanzin.
Bedden Niet opgemaakt (hier had men denkelijk met 2 personen in geslapen. WC was heel vuil. Wasbak en Douche waren vuil. Zeker Niet gestofzuigd.Overal lag en kwam men stof tegen.
We zijn dit onmiddellijk gaan melden aan de receptie, deze zijn mee geweest naar onze kamer en hebben dit alles kunnen zien en vaststellen.
Terug aan de receptie deden ze een voorstel om naar een andere kamer te gaan, hier heb ik op geantwoord dat ik geen 3 keer ga verhuizen. Toen werd alles in het werk gesteld om onze kamer weer op te frissen en de bedden weer netjes op te maken.
Na een uurtje wachten zijn we aan de receptie gaan vragen of we eindelijk naar onze reine, opgefriste kamer konden gaan, en inderdaad ze was terug netjes.

De volgende dag en na een lekker ontbijt, hebben we toch wel ontgoocheld en teleurgesteld door de onaangename ervaringen in het Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe afscheid genomen.
Deze ervaring blijft voor ons nog lang bij. Nu zullen we zeker goed gaan nadenken wanneer we nog eens een boeking doen bij Fletcher Hotels.

De oplossing

Volledige terugbetaling van boeking of compensatie in de vorm van 2 overnachtingen met ontbijt bij een Fletcher naar keuze.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fletcher Hotels is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

10 reacties

  1. Auteur
    Truyen
    Datum
    Ik heb nog altijd geen reactie op mijn klacht gekregen van Fletcher Hotels.
    Dit is wat ze noemen klantvriendelijk zijn naar de klanten.
    HOPELOOS !!!
  2. Auteur
    Truyen
    Datum
    Bij reserveringen zijn ze snel om een probleem op te lossen !!!
    Maar bij een klacht vinden ze het niet nodig om deze te beantwoorden, en op te lossen.
    NA 12 DAGEN heb ik nog altijd geen reactie op mijn klacht gekregen van Fletcher Hotels.
    Dit is wat ze noemen klantvriendelijkheid. !!!
    HOPELOOS !!!
  3. Auteur
    Truyen
    Datum
    Bij reserveringen zijn ze snel om een probleem op te lossen !!!
    Maar bij een klacht vinden ze het niet nodig om deze te beantwoorden, en op te lossen.
    NA 16 DAGEN heb ik nog altijd geen reactie op mijn klacht gekregen van Fletcher Hotels.
    Dit is wat ze noemen klantvriendelijkheid. !!!
    HOPELOOS !!!
  4. Auteur
    Truyen
    Datum
    Aan iedereen die dit kan lezen. NIETS, NIETS, NIETS,NIETS, is OPGELOST..
    Dit is wat ze noemen klantvriendelijkheid. !!!
    HOPELOOS !!!
  5. Auteur
    Truyen
    Datum
    Niets, Niets, Niets is opgelost geen enkele reactie van FLETCHER.
    Dit is wat ze noemen klantvriendelijkheid. !!!
    HOPELOOS !!!
  6. Auteur
    Truyen
    Datum
    Niets, Niets, Niets is opgelost geen enkele reactie van FLETCHER.
    Dit is wat ze noemen klantvriendelijkheid. !!!
    HOPELOOS !!!
  7. Auteur
    Truyen
    Datum
    NIETS OPGELOST !!!
  8. Auteur
    Truyen
    Datum
    NIETS OPGELOST !!!
  9. Auteur
    Truyen
    Datum
    Mijn EERSTE klacht is op 15/11/2017 naar Fletcher Hotels gestuurd.
    Helaas, Helaas,Helaas, we worden gewoon afgescheept met de melding:
    Laat ik voorop stellen dat ik het heel erg jammer en vervelend vind om te horen, dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Ik bied u mijn oprechte excuses aan voor het ongemak wat heeft plaatsgevonden tijdens uw verblijf.
    Uit uw email concludeer ik verder, dat het een opstapeling van veel punten is geweest.
    Het punt u aangeeft omtrent de overgeslagen kamer schoonmaak, betreur ik ten zeerste en ik kan u mededelen dat deze punten kritisch en uitvoerig zijn besproken met het desbetreffende afdelingshoofd om de kwaliteit en service naar een hoger niveau te kunnen brengen.

    Service staat binnen onze organisatie hoog in het vaandel.
    Wij verlenen deze dan ook graag 24-uur per dag en bij het melden hiervan doen wij ook ons uiterste best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
    Ik waardeer het dat u de moeite heeft genomen uw ongenoegen te uiten middels deze manier, en daar wil ik u dan ook graag voor bedanken.

    DIT IS ALLES wat ze voor klanten doen.
    NIETS OPGELOST !!!

  10. Auteur
    Truyen
    Datum
    NIETS OPGELOST !!! NIETS OPGELOST !!! NIETS OPGELOST !!!
    DIT IS ALLES wat ze voor klanten doen.
    NIETS IS OPGELOST !!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Truyen
Datum
Uiteindelijke oplossing
NIETS OPGELOST !!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen