Klacht Fletcher Hotels: Eerst voucher kopen dan pas zien of je het kan gebruiken? absurd!

Angela

boek je bij een fletcher hotel en wil gebruik maken van de voucher uit de postcodeloterij. Bel je met hotel Marijke of we daar gebruik van kunnen maken bij onzeboeking wordt je naar de site verweze prima als daar duidelijk wordt of het ka maar nee. Je moet eerst de voucher kopen en dan pas kan je zien of je de voucher kan inwisselen op dag dat je bij Fletcher verblijft. U raad het al, NIET omdat het VOL is. Lekker dan! Bijna 30 euro kwijt! En nu? Lijkt mij dat je de regels voor de voucher anders moet. Eerst kijken of er plek is en dan pas laten betalen!

We willen onze voucher gebruiken op de zaterdag van aankomst in Bergen!

Geachte heer / mevrouw van Pijkeren,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website klachtenkompas.

Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.

Graag willen wij u waar mogelijk wel verder helpen. Daarom willen wij u vragen een e-mail te sturen naar gastensupport@fletcher.nl.

Geachte heer / mevrouw van Pijkeren,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website klachtenkompas.

Fletcher Hotels

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?