Klacht Fletcher Hotels: Fletcher wil geen geld terugstorten maar zadelt je na annulering op met vouchers.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 540732
Gebruiker
B.J. Couperus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Fletcher hotels wil niet geld terugstorten maar geeft een voucher . Dit voucher kan pas na een jaar ingewisseld worden voor geld. Nergens wordt expliciet vermeld dat de annuleringsvoorwaarden zijn aangepast. Wel wordt onder het kopje “Grote kleine letters” vermeldt dat annulering kostenloos is.
De keuze in het hotel betalen was niet aanwezig. Wij hebben ingevuld: betaalwijze credit card. Het bedrag werd direct afgeschreven, weken voordat we naar het hotel zouden.

De oplossing

Ik wil niet een jaar hoeven te wachten op restitutie van mijn betaling. Mijn geld wordt nu oneigenlijk gebruikt door Fletcher hotels.

1 reactie

  1. Auteur
    Fletcher Hotels
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Couperus,

    Hartelijk bedankt voor uw melding op de website klachtenkompas.

    Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.

    Graag willen wij u waar mogelijk wel verder helpen. Daarom willen wij u vragen een e-mail te sturen naar gastensupport@fletcher.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Fletcher Hotels

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B.J. Couperus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals door Fletcher Hotels gevraagd direct mail gestuurd maar na 2 dagen nog niets gehoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen