Opgelost door Fletcher Hotels: Geen enkele kamer te boeken in heel Nederland!

Toontje

Ik heb via vakantieveilingen.nl een overnachting geboekt naar keuze bij een fletcher hotel. Nu heb ik al voor de derde keer geprobeerd ergens een kamer te vinden maar iedere keer zitten alle kamers vol. We willen graag aankomende zaterdag een nachtje weg en de 7,5 euro pp aan weekendtoeslag is voor ons geen enkel probleem . Omdat wij onze kamer maximaal 5 dagen van tevoren kunnen boeken is er nu geen kans meer om op zaterdag een welverdiend nachtje samen weg te gaan omdat de voucher maar tot 1 juli geldig is. Wij balen hier enorm van en hopen dat er alsnog iets van een aanbod komt. We snappen dat er een beperkt aantal kamers beschikbaar zijn maar dit slaat gewoon nergens op.

Alsnog een aanbod zodat we aankomende zaterdag 27-6 ergens kunnen overnachten. Maakt niet uit waar als het maar in Nederland is.

Fletcher Hotels
    Wij kunnen ons voorstellen dat u een andere voorstelling had bij het reserveren voor een overnachting. Zou u uw klacht kunnen doorsturen naar webcare@fletcher.nl. Dan wordt er zo spoedig mogelijk contact met u gezocht. Wij horen graag van u.
    Webcare Team
    Fletcher Hotels
    Toontje
    Fletcher heeft mij binnen een dag teruggebeld. Ik heb toen alsnog een overnachting kunnen boeken en ze zeiden ook dat als het niet zou lukken dat ze dan mee gingen kijken of we de voucher toch nog konden gebruiken. Netjes dat ze telefonisch contact hebben gezocht en dat ik nu alsnog mijn nachtje weg kan.

Toontje

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?