Opgelost door Fletcher Hotels: Geen enkele kamer te boeken in heel Nederland!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 115261
Gebruiker
Toontje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb via vakantieveilingen.nl een overnachting geboekt naar keuze bij een fletcher hotel. Nu heb ik al voor de derde keer geprobeerd ergens een kamer te vinden maar iedere keer zitten alle kamers vol. We willen graag aankomende zaterdag een nachtje weg en de 7,5 euro pp aan weekendtoeslag is voor ons geen enkel probleem . Omdat wij onze kamer maximaal 5 dagen van tevoren kunnen boeken is er nu geen kans meer om op zaterdag een welverdiend nachtje samen weg te gaan omdat de voucher maar tot 1 juli geldig is. Wij balen hier enorm van en hopen dat er alsnog iets van een aanbod komt. We snappen dat er een beperkt aantal kamers beschikbaar zijn maar dit slaat gewoon nergens op.

De oplossing

Alsnog een aanbod zodat we aankomende zaterdag 27-6 ergens kunnen overnachten. Maakt niet uit waar als het maar in Nederland is.

2 reacties

  1. Auteur
    Fletcher Hotels
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Wij kunnen ons voorstellen dat u een andere voorstelling had bij het reserveren voor een overnachting. Zou u uw klacht kunnen doorsturen naar webcare@fletcher.nl. Dan wordt er zo spoedig mogelijk contact met u gezocht. Wij horen graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team
    Fletcher Hotels
  2. Auteur
    Toontje
    Datum
    Fletcher heeft mij binnen een dag teruggebeld. Ik heb toen alsnog een overnachting kunnen boeken en ze zeiden ook dat als het niet zou lukken dat ze dan mee gingen kijken of we de voucher toch nog konden gebruiken. Netjes dat ze telefonisch contact hebben gezocht en dat ik nu alsnog mijn nachtje weg kan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Toontje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen