Opgelost door Fletcher Hotels: Geen klantenbinding op deze manier.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 328857
Gebruiker
F.J. Rens
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Had een forse klacht ingediend over 3 daags verblijf Fletcher Hotel Burgh Haamstede. Zowel voor ontvangst als kamer en verblijf.

Eerst bij de hotel manager ingediend, was er mee eens, nadien bij Fletcher Nieuwegein.

Nieuwegein wilde een voucher sturen en nadat ik daar gebruik van wilde maken kon dat niet met een 3 daags arrangement.
Deze restrictie kwam dus nadien toen ik een ander hotel had gereserveerd.

Deze voucher kon alleen gebruikt worden voor een dag er voor of een dag er na bij een boeking. Als alternatief een diner voucher voor de 2e dag!
Vind deze klachtenbehandeling onbevredigend en voor mij reden de reservering die ik al had gedaan te annuleren.

De oplossing

Zonder enige restrictie een voucher bij een meerdaagse boeking geven, dat is het minste wat Fletcher kon doen.

3 reacties

  1. Auteur
    F.J. Rens
    Datum
    0626953074
  2. Auteur
    F.J. Rens
    Datum
    er is op verzoek een antwoord gegeven over het gevraagde telefoonnummer.

    Dit is een doublure dus.
  3. Auteur
    F.J. Rens
    Datum
    Woensdag tussen 12.00 en 13.00 uur graag

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F.J. Rens
Datum
Uiteindelijke oplossing Compensatie voucher.
Status
opgelost
Beoordeling
content