Klacht Fletcher Hotels: Geen oplossing bieden na klacht over bedden (verschil in kwaliteit van matrassen bij dezelfde prijs)

Y. Korteweg

In april heb ik samen met mijn moeder en zus een arrangement voor 3 personen geboekt (op 1 kamer) in Winsterswijk. Het bleek dat er 2 comfortabele matrassen aanwezig waren en 1 'bijzet bed' dat echt niet in verhouding stond tot de andere 2 bedden; het matras lag zeer beroerd, het was echt keihard. We vonden dit heel bijzonder, aangezien we voor 3 personen gewoon de 'volle pond' hebben betaald; niet geheel eerlijk tegenover de 3e gast. Ook stond er niets over het verschil in bedden vermeld op de website, anders hadden we het arrangement geen eens geboekt.

We hebben dit gelijk bij de balie gemeld, maar daar kon men niets voor ons betekenen. De volgende ochtend nadat we er toch nog op door waren gegaan bij de receptioniste, kregen we uiteindelijk na een heel excuus verhaal een gratis drankje.

Vervolgens heb ik bij thuiskomst via Facebook contact gezocht met het hotel en kreeg ik per mail een reactie dat ze het allemaal heel vervelend voor ons vonden, maar werd er op geen enkele wijze ook maar iets van een oplossing voor het probleem aangeboden. Allemaal heel teleurstellend.

Ik zou het wel zo netjes vinden als Fletcher met een oplossing komt. Ik heb een excuusmail ontvangen en voor hun is het daarmee klaar. Wat ik vooral erg vervelend vind is dat in de mail aangehaald wordt dat het slaapcomfort voor mij en alle gasten zeer persoonlijk is. Het probleem wordt naar mijn idee dus afgeschoven op mijn ervaring van het matras i.p.v. het matras zelf. Ik vind dat het hotel op zijn minst een compensatie had moeten doen vanwege het ongemak.

Fletcher Hotels
    Geachte Y. Korteweg,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klachtenkompas.nl.
    Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
    Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
    Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar onze Gastensupport via gastensupport@fletcher.nl
    Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?