Opgelost door Fletcher Hotels: Het negeren van mijn wens niet gebeld te willen worden.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 463873
Gebruiker
AlbertH
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Twee keer gebeld door Fletcher Hotels met een 'aanbieding', ondanks dat ik bij de eerste keer gezegd heb niet meer te willen worden gebeld. Nadat ik na de tweede keer een klacht indiende bij Fletcher's Gastensupport, kreeg ik een nietszeggende e-mail. Ik ben bang dat ik tot in het einde der tijden door Fletcher Hotels zal worden lastig gevallen.

De oplossing

Ik wil dat Fletcher Hotels mij niet meer belt.

1 reactie

  1. Auteur
    AlbertH
    Datum
    Verbazingwekkend dat mijn telefoonnummer nog niet is verwijderd uit jullie systeem, ondanks dat ik twee keer heb gevraagd niet door jullie gebeld te willen worden. Dus: ja, ik wil dat jullie mijn telefoonnummer verwijderen uit jullie systeem. En nee, ik heb momenteel geen reservering lopen bij een van jullie hotels en zal dat ook nooit doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AlbertH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen