Klacht Fletcher Hotels: Met mijn actie-bon kan ik niet op zaterdag reserveren

Klachtnummer
# 560431
Gebruiker
Anita
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb via Spotta een hotelgeschenkbon voor Fletcher Hotels gekocht. Ik heb hem tot op vandaag nog niet in kunnen wisselen. Fletcher komt elke keer met een andere smoes, zo vervalt de actie in de maanden juli augustus en september omdat gasten die de volle mep betalen voorgaan. Nu zitten we in oktober en kan ik weer niet reserveren op zaterdag. Je kan ook maar drie weken van te voren reserveren en elke keer als er een week bij komt om te reageren staat de zaterdag al volgeboekt. Het lijkt wel of Fletcher geen actie klanten in het weekend wilt hebben.

De oplossing

Zorgen dat ik op zaterdag kan reserveren voor een gezellig weekendje uit.

1 reactie

  1. Auteur
    Fletcher Hotels
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw Verhoef,

    Hartelijk bedankt voor uw melding op de website klachtenkompas.

    Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.

    Graag willen wij u waar mogelijk wel verder helpen. Daarom willen wij u vragen een e-mail te sturen naar gastensupport@fletcher.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Fletcher Hotels

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen