Klacht Fletcher Hotels: Misleidende aanbieding Fletcher

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 391606
Gebruiker
Fletschervoucherfeest
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Misleidende actie met vouchers a 34,95 per kamer per nacht via krant. Slechts 1 maand van te voren te boeken. Veel niet beschikbaar meer. Tweede nacht, met 2e voucher niet bij te boeken binnen de actie. Zelfde kamer wel beschikbaar volgens hotel . Bij annuleren vervalt de waarde van de voucher.
De enige mogelijkheid binnen de actie in ons gekozen hotel was een kamer met de volgende toeslagen;
Bijkomende kosten voor dit nachtje ;
Kosten per kamer per nacht €0,00
Comfortkamer met terras €15,00
Weekendtoeslag €20,00
4-sterren toeslag €10,00
zaterdag 19 oktober 2019
Uitgebreid ontbijtbuffet €26,00
Bijkomende kosten
Reserveringskosten €5,00
Tax and handling fee te voldoen in het hotel
TOTAAL € 76,00
Reeds (online) voldaan via IDEAL - € 76,00
Op basis van bovenstaande gegevens nog te voldoen in het hotel € 0,00*

*Let op: U dient nog in het hotel tax and handling fee te voldoen

Antwoord van Fletcher; u had alles kinnen lezen in de voorwaarden ; kortom; “U bent een beetje dom door in onze misleidende aanbiedingen te trappen”

Heb mij zelden zo om de tuin geleid gevoeld bij een boeking.
Mijn vriendin en ik gaan nu een half weekendje weg voor 3x de prijs.
Dan rest ons nog 1 voucher gezellig te besteden bij Fletcher
Hoe leuk is dat?

Gewenste oplossing

Boeking voor 2 aaneengesloten nachten met 2 vouchers. Bijbetaling voor ons ontbijt nog te voldoen . De 50 euro aan toeslagen voor rekening van Fletcher .
Er is al zoveel tijd en energie in deze halve boeking gaan zitten dat het plezier je al vergaat.

Het ‘eigen schuld’ antwoord , hoeft wat mij betreft niet nogmaals in netjes geformuleerde zinnen ten antwoord te komen.
Geboden oplossing
Of ik mijn klacht naar gasten support van Fletcher wilde sturen . Zij antwoorden niet, ook niet na mijn vraag op welke termijn zij mijn klacht gaan behandelen . Gewoon geen antwoord vooralsnog
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Fletcher Hotels
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Fletschervoucherfeest
    Datum
    Mijn klacht hebt u kunnen lezen, ik zal via gastensupport contact opnemen, aangezien u aangeeft graag verder te willen helpen . Met vr gr
  3. Auteur
    Fletschervoucherfeest
    Datum
    Ik heb mijn klacht zoals op deze site benoemd , op verzoek van Fletcher naar het gastensupport e-mail adres doorgestuurd. Ik heb nog geen reactie mogen ontvangen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen