Klacht Fletcher Hotels: niet onderhouden hotel en al carte eten de lunche was ook niet zo als het hoort

Petra

De 1ste kamer stonk verschrikkelijk naar honden ,dat ik door had gegeven dat ik astma had. Ben terug gegaan en kreeg 2 nieuwe sleutels de 1ste lagen de deuren van de kasten eruit en de tweede was oud ,maar de badkamer was redelijk schoon. De voorbedekking was erg vies en mijn man kon niet behoorlijk naar de toilet want kwam met zijn knieën tegen de wastafel. Het zwembad en de sauna was erg vies lag overal stof en zand.We hebben daar dan ook geen gebruik van gemaakt. Ook moest je als je salades wilt betalen Je a la carte lunchen met een eieren gerecht of soep of een broodje niks a la carte aan. Ook zondag was er geen vriendelijke medewerkers. ik had betaald, maar moesten wachten tot de lunch maar moesten de drank dus de koffie die ik altijd in de louche dronk moest ik betalen dat het nog van het ontbijt kon.

Wij verwachten van Flecteer dat ze de klanten waar geven voor hun geld. toen ik belde voor waar ik een klacht kon doe. Waren ze niet al te vriendelijk meer aan de Telefoon.Ik vind dat een hotel schoon en vriendelijk moet zijn. Ik verwacht op zijn minst wat geld terug of een leuke aanbieding waar het wel schoon en alles goed werkt. Wij hebben dit nooit mee gemaakt en anders is dit de 1ste en de laatste keer dat wij bij Flecteer geboekt hebben.

Fletcher Hotels
    Geachte mevrouw Rood,
    Ik kan mij voorstellen dat het niet het verblijf was zoals u had verwacht. Zou u uw klacht kunnen doorsturen naar webcare@fletcher.nl? Dan wordt er z.s.m. contact met u gezocht. Wij horen graag van u.
    Webcare Team
    Fletcher hotels

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?