Opgelost door Fletcher Hotels: Onhygiënische, onklantvriendelijk, ongastvrij gang van zaken.

sad Opgelost
Jan

Onvriendelijke ontvangst waarbij receptie tot 3 x toe onbemand was. Serveerster dreunt de nog beschikbare ontbijt tijd op. 7 uur 's ochtends. In badkamer dode vliegen op de wand en beker met lippenstift!
Geen manager of leiding aanwezig en ondanks klacht en toezeggingen t.o.h. nog niets vernomen.
Inmiddels is gebleken dat de TV in de slaapkamer geen ontvangst heeft.
Het ontbijt (vanochtend om 7 uur dus) bleek karig en slechts de helft (1 ei en half tomaatje, geen muesli e.d) van ander Fletcher hotel (Ooij). Terwijl juist hier in Kerkrade het uitgebreide ontbijt (buffet begrijpelijk later vervallen) was geboekt, bevestigd en betaald. Serveerster geloofde dit niet en reageerde lomp en klantonvriendelijk.

Door deze onhygiënische, onklantvriendelijk, ongastvrij en ernstig teleurstellende gang van zaken is hier sprake van een wanprestatie en wordt u hierbij in gebreke gesteld. Slechtste hotel ervaring ooit. En dat terwijl 20 juli een bijzondere dag voor ons is en in onze ringen gegraveerd staat. Voor het overige hebben wij in het mooie Limburg samen gelukkig een fijne dag gehad, maar helaas niet met enige bijdrage uwerzijds.

Kamer 66
Fletcher Hotel Erenstein
Van 19 tot 21 juli 2020

Verantwoording nemen, fouten corrigeren en goedmaken.
Op klachten bij personeel en per mail t.o.h. geen reactie.

Jan
Onprofessioneel dat ze het niet via Klachtenkompas afhandelen. Hoofdkantoor kwam via e-mail met acceptabele oplossing (voucher), maar gaat slechts gedeeltelijk en summier op de klachten in. Betreffende hotel zwijgt in alle talen.

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?