Opgelost door Fletcher Hotels: Onmenselijke behandeling echt triest

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 594459
Gebruiker
Toots14081962
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Dag

Hotel geboekt 1 nacht hotel Mareike nh
Woensdag geboekt woensdag gebeld
Met hotel verwijst ons naar Fletcher en die verwijzen ons terug
Mail verkeer geen enkel reactie
Wij zijn man en vrouw en kregen beide een hevige Carona griep en heeft ons 40 jarig jubileum verstoord
We hebben heel moeite gedaan om dit goed te regelen
Krijgen alleen de rekening en kregen een mail hopen dat u een prettig verblijf hebben gehad
Onmenselijk

Gewenste oplossing

Krijgen geen enkele reactie van dit bedrijf
Geboden oplossing
Ben net gebeld door Fletcher excuus gekregen en keurig afgehandeld Dat mag ook gezegd worden
Status
opgelost
Beoordeling
happy

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen