Klacht Fletcher Hotels: oplichting

Klachtnummer
# 522987
Gebruiker
Bosiiebosie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Misleiding. Via de krant een hotelgeschenk van €34,95 gekocht. Bij boeking moet ik € 20,- weekendtoeslag, € 10,- 4sterrentoeslag en € 27,- ontbijt voor 2 bijbetalen. Is 91,95. Zonder bon had ik € 84,55 moeten betalen inclusief ontbijt. Heeelll vreemd.

De oplossing

korting geven.

1 reactie

  1. Auteur
    Fletcher Hotels
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Bosch,

    Hartelijk bedankt voor uw melding op de website klachtenkompas.

    Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.

    Graag willen wij u waar mogelijk wel verder helpen. Daarom willen wij u vragen een e-mail te sturen naar gastensupport@fletcher.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Fletcher Hotels

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen