Klacht Fletcher Hotels: Persoonsgegevens uitwisselen met derden , onjuiste verkooppraktijk

Klachtnummer
# 410411
Gebruiker
Andrea
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik verbleef in het Fletcher hotel Huizen enige tijd geleden daarna werd ik benaderd door hoteljaar kaart. Het bedrijf hotel jaarkaart gaf aan mijn gegevens van Fletcher te hebben ontvangen en stuurde mij een abonnement zonder dat ik hiermee instemde . Twee keer onbehoorlijk , persoons gegevens uitwisselen en iets proberen gedwongen te verkopen. Ik lees dit verhaal op meerdere plaatsen op internet . Zie graag een reactie van Fletcher management Mvg W.B

De oplossing

Stoppen met op deze wijze verkopen, excuus en zorgdragen dat ik geen abonnement heb , wil ik echt niet

1 reactie

  1. Auteur
    Fletcher Hotels
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Boogaard,

    Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klachtenkompas.nl.
    Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
    Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
    Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar onze Gastensupport via gastensupport@fletcher.nl

    Alvast bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groet,
    Team Fletcher Hotels

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?