Klacht Fletcher Hotels: prijzen van toeslagen kloppen niet en 4 sterren Hotel Bosrijk is geen 4 sterren waard.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 309560
Gebruiker
Entre Nous
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Aanmerking Fletcher Hotels 25 juni 2019

Geachte organisatie,

November 2018 hebben wij een aantal vouchers gekocht om 4x bij u te overnachten.
Deze gebruiken wij op de heen en de terugreis naar Zuid Frankrijk, wat wij 2x per jaar doen.
De 1e overnachting op 26 april 2018 was in Hotel Bon Repos.
Kosten prima, reservering Eu 5, Hond Eu 10,00 en ontbijt Eu 23
Kamer matig, maar de bedden goed en schoon, goed parkeren, goed ontbijt.

De 2e overnachting vrijdag 15 mei, was in Hotel Bosrijk Roermond een 4 sterren hotel.
Vanwege de Pink Pop was er 1 maand voor de boeking nergens anders nog plek.
Over dit Hotel zijn wij niet tevreden over zowel de prijs als de 4 sterren, die dit Hotel echt niet verdient.

Vanwege de hond moesten wij een comfort plus kamer boeken a Eu 17,50
Dan nog een toeslag voor de hond a Eu 15,00
Ook nog een weekend toeslag a Eu 20,00

Bij de voucher aanbieding staat voor een 4 sterren hotel Eu 5,00 pp !!!
Voor een weekend toeslag Eu 5,00 pp !!!
Deze prijzen komen niet overeen met hetgeen in de aanbieding staat.
Nergens betalen wij meer dan Eu 10,00 voor de hond.
Ik vind dus dat wij teveel hebben betaald.

Klachten over het Hotel, Matrassen zijn aan vervanging toe.
Evenals de handdoeken
Wc bril, is er later opgemaakt en schuift weg bij gebruik.
Geen koelkastje op de kamer
Klachten over het ontbijt om 9.10 uur,
Waarschijnlijk zelf afgebakken broodjes, het waren de laatste 5 en waren oud.
Gewacht tot er nieuwe kwamen, die waren beter.
Nog 1 plakje rosbief, wat later werd bijgevuld.
Ook de gebakken roerei was uitgedroogd en bijna op.
Dit bovenstaande heeft waarschijnlijk te lang gestaan, al waren wij toch vroeg.

De beste herinnering hebben wij aan uw hotel In Nieuwegein, die wij voor een vroege afspraak in het ziekenhuis gebruiken.
Dat is pas een 4 sterren hotel, alles perfect in orde, je kunt zelfs zelf thee maken.
Kamer en badkamer uitstekend. Hier zou men vanuit Landhotel bosrijk eens een kijkje moeten nemen. Het ontbijtbuffet is fantastisch, maar er loopt ook genoeg personeel om dit te verzorgen.
In Landhotel Bosrijk loopt 1 oudere mevrouw, die erg haar best doet, maar deze aantallen van het hotel niet kan bijhouden.

In afwachting van Uw antwoord verblijven wij,
Hr en Mw van Hasselt


De oplossing

Ik wil graag een antwoord van mijn klacht

2 reacties

  1. Auteur
    Fletcher Hotels
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Hasselt,
    Wat vervelend te horen dat het niet het verblijf was, zoals u had verwacht. Zou u uw klacht kunnen doorsturen naar gastensupport@fletcher.nl? Dan wordt er zo spoedig mogelijk contact met u gezocht. Ik hoor graag van u!
    Met vriendelijke groet,
    Fletcher Webcare Team
  2. Auteur
    Entre Nous
    Datum

    Geachte relatie, Ik ben teleursgesteld in Uw organisatie.Reeds 2x heb ik mijn klacht verzonden, zelfs een leesbericht ontvangen. Maar ik heb nog steeds niets gehoord van U. Ik verwacht van U tenminste een reactie, zoals het hoort in een goed georganiseerd bedrijf.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Entre Nous
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het hotel in Roermond was geen 4 sterren waardig. Daar wordt niet op geantwoord. Dus blijven wij het onterecht vinden van alle extra toeslagen. Gr Mw van Hasselt
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen