Klacht Fletcher Hotels: schandalige actie van Fletcher en de postcode Loterij

Klachtnummer
# 452076
Gebruiker
fletcher
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag,

Wij hebben van 21 tot 24 met in hotel Weert geboekt.
eerst op jullie site voor deze datums gekeken en de prijs was dan € 220,00 inkt ontbijt.
Maar omdat wij lid zijn van de postcodeloterij hebben wij Vouchers gekocht 3 stuks waardoor de prijs geen € 220,00 kost
maar € 165,00 dat is een leuke korting van de postcodeloterij dachten wij.
Toen wij aan het ontbijt verschenen kregen wij ineens te horen dat er geen ontbijt bij zit, dus
als we willen ontbijten komt er per dag € 27,00 per dag bij, dat is wel heel vreemd!!

Dus rechtstreeks bij jullie betaal ik voor deze dagen € 220,00 en via de Vouchers van de postcode Loterij
betalen we ineens € 246,00

Mijn vraag ligt dit nu aan de postcode Loterij of aan Fletcher Hotels want ik wil hier wel een verklaring
voor?
En niet zoals in het hotel dat het aan weekend toeslagen ligt etc want dat zat in de normale boeking ook.

De oplossing

het bedrag van 6 x ontbijt retour

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen