Opgelost door Fletcher Hotels: Toegezonden mail Fletcher Hotels is niet duidelijk over de aanbieding

sad Opgelost
Bosviool

Na opname van een ernstig zieke vriend in het ziekenhuis , wil ik hem regelmatig bezoeken.. Nu is de reisafstand te groot om heen en weer te reizen en neem ik een overnachting in een Fletcher Hotel. Nav een mail, het 100e Hotel geopend ontving ik een mail, 25 euro pp per nacht,. een mooie aanbieding en daar wilde ik graag gebruik van maken. Dit bleek niet mogelijk te zijn omdat ik voor een persoon wilde boeken , in de aanbieding staat NIET vermeld dat dit niet geldt voor een persoon.
Deze informatie is niet duidelijjk over de aanbieding.
Ik ga namelijk alleen op bezoek en heb geen tweede persoon die mee kan / gaat.

Volgende keer eenmalig een hotelovernachting in Fletcher Hotel voor 25 euro voor een persoon met onbijt, zoals vermeld in de toegezonden mail.
Opgelost, Advertentie is inmiddels aangepast, Ze willen dat ik een persoonlijke mail naar ze stuur. Kan ik het hele verhaal weer opnieuw gaan vermelden. Belachelijke reactie van Fletcher. Ga ze binnenkort wel een reactie sturen.

Fletcher Hotels
    Geachte heer/mevrouw Bouman,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klachtenkompas.nl.
    Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
    Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
    Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar onze Gastensupport via gastensupport@fletcher.nl
    Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?