Klacht Fletcher Hotels: Vies en achterstallig onderhoud.

MPG Beswerda

Fletcher hotel Bon Repos te Noorbeek, Limburg.

Daar aangekomen bleek de hotelkamer klein, vies, oud en in zeer slechte staat van onderhoud. Het stucwerk kwam van de muren, de badkamer bestond uit een bad met (vies) douchegordijn en een douchekop die helemaal onder de kalk zat, de kabel van de zeer kleine tv zat met een verlengsnoer open en bloot aan elkaar, de meubels waren oud en vies evenals het bed, de deur naar het balkon sloot niet goed en tochtte behoorlijk. Tevens stond er een asbak in dit ‘rookvrije’ hotel en was de muur te vies om naar de kijken. De medewerker bij de receptie hebben wij gewezen op deze gebreken en zijn enige antwoord was: “om zes uur kan er iemand komen met een stofzuiger” (om het naar beneden gevallen stucwerk op te zuigen)!

Wij zijn vertrokken en hebben onze intrek genomen in Van der Valk Hotel De Bloemberg te Vaals. In één woord: uitstekend!

Omdat door het bovenstaande geen gebruik hebben gemaakt van de hotelovernachting en het ontbijt, willen wij graag het door ons vooraf betaalde bedrag ad € 90,80 terug. Dit kan teruggeboekt worden op rekeningnummer NL02RABO 0354954350 tnv MPG Beswerda te Wijster.

Fletcher Hotels
    Beste heer/mevrouw,
    Erg vervelend dat uw verblijf niet naar wens is verlopen. U ontvangt spoedig een reactie van de hotelmanager.
    Fletcher Webcare Team

Ook een klacht indienen over Fletcher Hotels?