Klacht Fleurdirect.nl: Verkeerde producten ontvangen en matige kwaliteit

Klachtnummer
# 303717
Gebruiker
F.J. Havinga
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via fleurdirect.nl twee planten besteld. In de webshop staat bij omschrijving:Calathea Living Plant' met foto's van de Calathea Orbifolia. Ik heb echter twee exemplaren van de Calathea Bicajoux ontvangen. Een daarvan was van matige kwaliteit. Bruine vlekken op de bladeren en zelfs kapot gescheurde bladeren. Ze adverteren met 'Goede kwaliteit', 'Direct van de kweker' en op Kiyoh worden ze door 76% van de beoordelaars beoordeeld met een 10.

De oplossing

Aanpassing van de webshop en verbeteren kwaliteitscontrole. Ik heb geen zin om de boel terug te sturen want dat kost mij weer tijd en energie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fleurdirect.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fleurdirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen