Klacht Fleurop: De rozen laten hun kopjes hangen in deze Coronatijd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 434423
Gebruiker
O. van Veen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Aangezien ik 250 km bij mijn 87-jarige moeder woon, zij door het Corona virus binnen MOET blijven, heb ik via internet een bos bloemen via de internetsite van Fleurop besteld. Zij hebben waarschijnlijk opdracht gegeven aan Rinus de Ruyter om de bloemen te leveren, een gerenommeerd bedrijf. Mijn moeder belde mij meteen om te bedanken voor de mooie bos bloemen. Maar helaas 2 dagen later waren de rozen al gaan hangen en de bloemen stonden niet zo mooi als de bos, die ze een week eerder van iemand anders had ontvangen. En als iemand bloemen goed kan verzorgen is het mijn moeder wel! Ik denk, ik dien een klacht in, dan kunnen ze het oplossen. Maar wat schetst mijn verbazing, zij willen perse een foto van het boeket, mijn moeder is 87... heeft geen fototoestel, laat staan PC of internet... daarnaast MAG mijn moeder geen bezoek ontvangen en MOET binnen blijven ivm Corona virus. Het enige wat ik voor haar kunnen doen is bellen en een vrolijk bloemetje sturen, maar dat laatste is dus mislukt. Is het dan de bedoeling dat ik het leven van mijn moeder op het spel moet zetten, alleen maar omdat Fleurop zo nodig in deze Corona tijd een foto wil hebben, ik dacht het niet!
Dus geen bloemen meer aan mijn moeder via Fleurop in deze Coronatijd!

De oplossing

Dat het bedrijf een nieuwe mooi bos, met rozen, die wel 7 dagen mooi blijft, aflevert bij de voordeur van mijn moeder.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Fleurop is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    O. van Veen
    Datum
    Nog niet opgelost, niets meer vernomen van Fleurop, slechte zaak
  2. Auteur
    O. van Veen
    Datum
    Jammer dat Fleurop en Rinus de Ruyter zich zo star opstellen, mijn moeder is zeer teleurgesteld :( en ik ook ;(
    Voor mij geen Fleurop meer, zonde van mijn geld!
  3. Auteur
    O. van Veen
    Datum
    Geen fleurige afhandeling van klacht :(

Uiteindelijke oplossing

Auteur
O. van Veen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fleurop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen