Opgelost door Fleurop: niet reeele handlingkosten die niet vooraf gemeld zijn

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 276012
Gebruiker
marianne1954
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Via site groot boeket besteld en betaald 50 euro om te bezorgen in Duitsland omschrijving groot boeket 41 euro handlingkosten en bezorgkosten 9 euro
Bleek klein boeket en slecht van kwaliteit , navraag bloemist foutje maar de opdracht was boeket van 25,-- euro en 5 euro bezorgkosten, bloemist heeft tegoedbon gegeven wegens de slechte afleverkwaliteit maar waar is de 20 euro gebleven die extra betaald is

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    fleurop
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Marianne. Wat vervelend, hier is iets niet helemaal goed gegaan. Ik heb uw een e-mail gestuurd met een toelichting. Wij zien uw reactie hierop graag tegemoet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marianne1954
Datum
Uiteindelijke oplossing
Fleurop heeft toegezegd 20 euro aan ons over te maken, dus als dit gebeurt of eventueel tegoedbon dan is het opgelost, vandaag 19-10 een tegoedbon ontvangen en excuses. Dus bedankt !!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Fleurop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen