Klacht Flevowebshop.nl: nieuw toetsenbord blijkt 2e hands

Klachtnummer
# 177654
Gebruiker
A.K.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Toetsenbord voor m'n laptop gekocht met 3 mnd garantie. Zou nieuw moeten zijn, maar is een oudje, met beschadigingen op het folie aan de onderkant. Kwam hier pas later achter. Verkoper geeft geen krimp, houd vol dat hij een nieuw toetsenbord heeft gestuurd. Geeft inhoudelijk geen antwoord op mijn vragen, ondanks de duidelijke foto's die ik heb gestuurd houd dhr. vol een nieuw toetsenbord te hebben gestuurd.
Goolle maar eens op " flevowebshop ervaringen" Had ik eerder moeten doen en Nooit met deze mijnheer in zee moeten gaan. toetsenbord voor 49 euro gekocht, wordt nu goedkoper aangeboden.

De oplossing

Wil het toetsenbord omruilen voor een Nieuw exemplaar (daar heb ik voor betaald, een 2e hands kan ik wel elders kopen....)

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flevowebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen