Klacht Flevowebshop.nl: ondeugdelijk product

# 152002
Jivv agga

Ik had een adapter besteld bij de webshop, op de site stond dat de adapter geschikt was voor mijn laptop maar dat was hij niet, de accu laadde niet op.
na een aantal dagen emailen werd de man van de flevowebshop pissig??
ik kreeg vanaf het begin al emailtjes terug met gebroken Nederlands, de man keerde zijn rug tegen mijn rechten als consument, ik heb mijn rechten opgezocht via het juridisch loket en de consuweb en de man zegt vervolgens veel succes met je juridisch advocaat de zaak is bij ons afgesloten.
De man bleef door haperen dat de product misschien defect was, ik heb het toen opgestuurd en de verzend kosten betaald (6,95 euro), en de man zegt daarna de adapteris goed, als je de adapter terug wil moet je de verzend kosten betalen
dus ik moet dan weer 6,95 euro betalen voor een ondeugdelijk product, de man keert zijn rug om tegen mijn rechten, toen ik hem belde nam hij niet op. na een aantal keer bellen schreeuwde hij door de telefoon wat mijn probleem was
Waardeloos winkel.

Geld terug, plus de verzendkosten voor de 'reparatie'

Ook een klacht indienen over Flevowebshop.nl?