Opgelost door Flex Student Services: GEEN FACTUUR

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 162586
Gebruiker
pianomaria
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hello

I asked this company to move my piano on March 2 2016. They gave me an estimate, they came, did the job and I paid them cash. They did the invoice in front of me, but when I asked for a copy, they took my email address and said they will send it to me. I waited some days, but no invoice was sent. I only wanted the invoice for my administration and because I am a self-standing onderneemer, a piano teacher, so I need to include it later on in my income taxes as expenses.

I called them repeatedly, the person on the phone gave me an excuse every time and nothing happened. Still didn't received my receipt. I sent a registered letter, as they told me to do by the Consumentenbon, and they never retrieved from the post office.
Now I hope they will respond to this. I just want the invoice with the amount I paid on it, which was 159,10 euro.

Thank you,

[naam verwijderd door moderator]

Gewenste oplossing

I just want the proof of payment that legally I am entitled to.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flex Student Services hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    pianomaria
    Datum
    They called me and sent the invoice immediately after receiving the email from Klachtenkompas.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Flex Student Services?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen