Klacht Flex Student Services: Veel schade door dit bedrijf , ze reageren niet op mail

e

Schade van duizenden euro’s door Flex Verhuisservice

Ga niet in zee met dit bedrijf! Goedkoop is duurkoop!
In eerste instantie lijkt het prima bedrijf. Keurige communicatie vooraf en tijdens de verhuizing. Wat opviel toen de verhuizing klaar was dat veel dozen kapot waren gegaan. Dit is echter vreemd omdat de dozen direct vanaf de verhuislift de vrachtwagen in gingen . De vrachtwagen heeft maar 2 km hoeven afleggen . De volgende ochtend bleek er bij het uitpakken veel beschadigd te zijn. Voorzichtig zijn ze niet geweest. Het ergste is dat er kostbaarheden vermist zijn van duizenden euro’s. Veel spullen zijn van emotionele waarde. Alle vermiste spullen zaten verspreid over meerdere dozen. Het bedrijf stelt zich niet aansprakelijk voor vermiste spullen. Voor schade zijn ze verzekerd . Helaas handelt het bedrijf de schade niet af. Ze zeggen actie te gaan ondernemen, maar ze doen niks. Telefonische afspraken komen ze niet na en ze beantwoorden geen mails. Ga niet in zee met dit bedrijf!!! En kijk op Trustpilot . Dit bedrijf deugd niet . Verhalen over aanranding en schades.

Dekken v d schade

Wij vinden dat Flex Student Services hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Flex Student Services?