Klacht Flex Trading: Ben ik opgelicht?

Klachtnummer
# 13592
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Medio september onderdelen besteld voor een Lazy-Spa. Via ideal bedrag overgemaakt. De artikelen niet ontvangen. Telefonisch is men onbereikbaar. Op e-mails wordt niet gereageerd. Op verzoek om terugstorten van mijn geld wordt ook niet gereageerd. Ik ben mijn geld dus kwijt en heb niets ontvangen. Is het acceptabel dat je beleefd moet blijven tegen iemand [eenmanszaak] die jou beslist niet beleefd behandelt?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flex Trading hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flex Trading?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen