Klacht Flex Trading: Bestelling Pininfarinacityfiets.nl niet geleverd; geen reactie

Klachtnummer
# 36021
Gebruiker
Harm Geert
Datum
0 reacties

Details

De klacht

29 augustus heb ik een vouwfiets besteld via de website pininfarinacityfiets.nl maar ik heb nog niks gehoord/gezien betreffende de bestelling van de fiets (wel een bevestigingsmail gehad). Ik heb al via telefoon en eMail geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice die op de website staat aangegeven; maar zonder succes. Daarna een eMail naar Flex trading omdat deze gekoppeld is aan de domein naam pininfarinacityfiets.nl. Nooit een reactie op telefoon of eMail gehad.
Dit vind ik met name vreemd omdat pininfarinacityfiets.nl nu doorverwijst naar cityvouwfiets.nl en deze pas sinds 2013-09-15 doorverwijst met dezelfde klantenservice gegevens. Het is dus niet dat er geen activiteit plaatsvind. Graag zie ik het geld terug, of de fiets.

De oplossing

Geld terug, of bestelling leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flex Trading hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flex Trading?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen