Klacht FlexBrow: Antidiefstaltas besteld op 14 mei en betaald niets ontvangen

Klachtnummer
# 375020
Gebruiker
Zebravink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14 mei bevestiging gekregen over mijn bestelling een antidiefstal tas na 20 dagen geen tas klacht ingediend komt door drukte vervolgens weer niets klacht ingediend hij komt voor 29 juni weer niets . Vraag me af of het diefstal is i.p.v. een antidiefstal tas

De oplossing

Indien mogelijk tas sturen en anders geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FlexBrow hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FlexBrow?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen