Klacht FlexBrow: Op de site retourprocedure vermelden en daarmee dat het een bedrijf is in China.

Klachtnummer
# 364536
Gebruiker
Misleidend
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op de site flexbrow.nl een flexspiegel en flexbrowtrimmer gekocht. De kwaliteit was niet zoals verwacht en verpakking beschadigd. Ik heb ze een mail gestuurd met de vraag wat hun retour beleid is, geen retour adres op de site. Reactie bleef uit dus spiegel retour gestuurd naar adres van afzender (3109AB Schiedam). Late reactie retouradres China voor eigen rekening.

De oplossing

Dat ik de producten kosteloos kan retourneren, mits mijn pakketje nog terug komt.. Al mijn gegevens uit hun data verwijderen!

Ik hoop dat ze de informatie op hun site aanpassen, nu erg misleidend!

Flexbrow is van Bouw & Mans

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat FlexBrow hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over FlexBrow?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen