Klacht Flexwebhosting.nl: Flexwebhosting begin er niet aan!

# 112011
Nick

Ik heb vele servers bij FXW, tot de dag van vandaag. Afgelopen jaar gigantisch veel storingen gehad. Doen ze weinig tot niks mee, geen compensaties helemaal niks ( als grote klant). Er zitten volgens mij een paar 13 jarigen als support want er gaat nogal geregeld wat mis.Totdat ik gisteren een server reboot heb aangevraagd, dus gewoon simpelweg de server opnieuw opstarten...wat gebeurt er vervolgens, ze updaten directadmin, zonder mijn weten! en verwijderen vervolgens gewoon ALLE bestanden van de server!Op deze serverdraaien vele vele websites die afhankelijk zijn van inkomsten via het internet. ALLES is verwijderd! Antwoord van hen: sorry meneer u bent zelf verantwoordelijk.Terwijl zij op een zaterdag gewoon alles verwijderen zonder mij hiervan op de hoogte te stellen.Alle emails van diverse bedrijven werken hierdoor in een klap niet meer.Alle gegevens en laatste aanpassingen zijn WEG!
Een tip: Kies niet voor FXW, want je haalt ellende op je hals!

Dat het bedrijf mij de schade betaald die hieruit voortvloeit, meer dan 40 sites weg, meer dan 1,5 jaar werk weg, alle mails verwijderd, herstel bijna onmogelijk! Gigantische schadepost!

idioten die bij dit bedrijf werken en hiervoor verantwoordelijkheid hebben, ontslaan.

Flexwebhosting.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.