Klacht Flexwebhosting.nl: Website en domeinnamen weg

WM

Flexwebhosting stuurde mij een (automatische) mail waarin stond dat mijn website per 1 juni 'expired' zou zijn. Mail teruggestuurd met de vraag waarom. Mail van Flexweb terug waarin staat dat ik niet betaald heb. Mijn antwoord was dat ik tot dusverre altijd alle ontvangen facturen had betaald, maar dat de meest recente misschien niet was aangekomen. Of deze alsnog per mail verstuurd kon worden. Eerst een reply dat de site behouden bleef en ik een factuur kreeg. Toen eentje waarin stond dat het te laat was en de site uit de lucht zou gaan. En tot slot eentje waarin stond dat alle openstaande facturen betaald moeten worden en een boete. Herhaaldelijk verzocht om toch eens 'al die openstaande' facturen te versturen. Geen factuur gezien, noch antwoord op mijn lijst met vragen gehad. Wel de melding dat intussen mijn site verlopen is.

Om te beginnen antwoord op AL mijn vragen die ik per email op 8 mei heb verstuurd, en toon mij 'alle openstaande facturen'. Dan zien we wel verder.

Flexwebhosting.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

WM
    Hmmm... Flexwebhosting is 'niet aangesloten' bij Klachtenkompas. Wonder why...