Klacht Flexwebhosting.nl: Website en domeinnamen weg

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 112679
Gebruiker
WM
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Flexwebhosting stuurde mij een (automatische) mail waarin stond dat mijn website per 1 juni 'expired' zou zijn. Mail teruggestuurd met de vraag waarom. Mail van Flexweb terug waarin staat dat ik niet betaald heb. Mijn antwoord was dat ik tot dusverre altijd alle ontvangen facturen had betaald, maar dat de meest recente misschien niet was aangekomen. Of deze alsnog per mail verstuurd kon worden. Eerst een reply dat de site behouden bleef en ik een factuur kreeg. Toen eentje waarin stond dat het te laat was en de site uit de lucht zou gaan. En tot slot eentje waarin stond dat alle openstaande facturen betaald moeten worden en een boete. Herhaaldelijk verzocht om toch eens 'al die openstaande' facturen te versturen. Geen factuur gezien, noch antwoord op mijn lijst met vragen gehad. Wel de melding dat intussen mijn site verlopen is.

De oplossing

Om te beginnen antwoord op AL mijn vragen die ik per email op 8 mei heb verstuurd, en toon mij 'alle openstaande facturen'. Dan zien we wel verder.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Flexwebhosting.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    WM
    Datum
    Hmmm... Flexwebhosting is 'niet aangesloten' bij Klachtenkompas. Wonder why...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry