Klacht Flibco: Klantonvriendelijkheid

Warmweer#NL

Via Wizz Air op Brussels Charleroi gevlogen. Van tevoren een ticket voor de shuttlebus bij Flibco gekocht van de luchthaven naar Brussels Midi. Helaas had mijn vlucht een uur vertraging. Hierdoor had het geen zin meer om de shuttlebus naar Brussels Midi te nemen omdat ik mijn aansluiting met de Thalys van 21.52 naar Rotterdam niet meer zou halen. Ik heb vervolgens ter plekke een ticket voor een andere shuttlebus gekocht, naar Breda. Omdat ik 2 tickets gekocht heb , 1 naar Brussel en 1 naar Breda vroeg ik aan de klantenservice van Flibco of ik het geldbedrag van de shuttle naar Brussel Midi terug kon krijgen. Naar over en weer mailen vinden zij dat dit mijn eigen verantwoordelijkheid is en dat zij niet voor de vertragingen van Wizz Air hoeven op te draaien. Ik ben het hiermee eens, echter ik vind het onredelijk dat zij dubbel verdienen aan de vertraging die ik had. Ik heb immers een ander, duurder ticket gekocht op dezelfde dag. Het is dan toch redelijk dat het ongebruikte ticket terugbetaald wordt. Dit willen ze niet.

Terugbetalen van ongebruikt ticket

Wij vinden dat Flibco hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Flibco?