Opgelost door Flinders: korting is geen korting

sad Opgelost
erwinverweij

Flinders adverteert op google met een korting van 235 euro bij besteding vanaf 750 euro. Maar na het invoeren van de code blijkt dat je geen korting krijgt, maar er een bijzettafel bij krijgt van op dat moment ter waarde van 117,50 euro.

Ik zou alsnog graag de bank met de beloofde korting willen hebben.

Bijlagen

Flinders
    Beste Erwin,

Bij het maken van de advertentie, om specifiek te zijn de zogeheten promotie extensie (excuus voor het jargon), zijn helaas fouten gemaakt. Zo is, per abuis, de adviesverkoopprijs van €235,- aangehouden om de waarde van de promotie weer te geven. Dit had echter gebaseerd moeten worden op de verkoopprijs tijdens de Paassale periode, namelijk € 117,50. Tevens heeft u gelijk om te stellen dat het in feite geen korting is, maar dat het gaat om de waarde van het product wat weggegeven wordt. Helaas ondersteunt Google het niet om bij een dergelijke promotie extensie iets neer te zetten als “Gratis product t.w.v. €117,50 bij besteding boven € 750,-”. Dat mag echter geen excuus zijn om het op deze manier te doen.

Alles tezamen erkennen wij deze fout en zullen wij in de toekomst dergelijke acties niet op deze manier communiceren. Het is uiteraard niet de bedoeling om bezoekers en / of klanten te misleiden of te verwarren. Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak.

Wel wil ik u bedanken voor het doorgeven van deze klacht. Niemand is perfect, ook Flinders niet. Wel is het zo dat wij het zo goed mogelijk willen doen. Juist uw reactie zorgt ervoor dat wij weten of we het goed doen, of dat we moeten verbeteren.

Ik hoop dat dit voor u enige duidelijkheid schept.

Team Flinders Klantadvies

erwinverweij
De fout is uitgelegd.

Ook een klacht indienen over Flinders?