Opgelost door Flinndal.nl: telefonische colportage

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 121199
Gebruiker
Mirte
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik word vandaag opgebeld door Flinndal dat ik enquête over voedingssupplementen zou hebben ingevuld en dat ik nu uitverkoren ben voor iets. ik heb echter nog nooit van Flinndal gehoord en heb nooit een dergelijke enquête ingevuld. bovendien sta ik ingeschreven in het Bel-me-niet-register: desondanks word ik gebeld.
wat zal/kan ik doen hiertegen?

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Flinndal.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Spronk,

    Zoals ik zojuist met u heb besproken hebben wij de klacht telefonisch met u opgelost. Uiteraard gaan wij er direct voor zorgen dat u niet meer gebeld zult worden door Flinndal. Nogmaals mijn welgemeende excuses voor het ongemak!

    Mocht u nog vragen hebben? Neemt u dan gerust contact met ons op via ons gratis telefoonnummer 0800-7080 (bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 19:00).

    Met vriendelijke groet,

    Angeli Voskuilen
    Klantenservice Flinndal
  2. Auteur
    Mirte
    Datum
    wat zal ik hier 'ns schrijven. heb al 4 keer op de knop Bevestig gedrukt maar steeds verschijnt dit vak weer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mirte
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Flinndal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen