Klacht Flipcart.nl: geen reactie

Klachtnummer
# 461011
Gebruiker
M#
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelnummer 398767. Geen levering omdat ik na vele e-mails geen vertrouwen had hierin en heb mijn betaling retour gevraagd. Geen reactie en geen reactie. Wordt het niet eens tijd om dit te doen. Eerder kreeg ik een melding dat het pakket bij DPD was afgegeven maar dat was niet het geval. Ik word hier zo moe van. Wanneer betaalt Flipcart mij terug?

De oplossing

Snel het bedrag retourneren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flipcart.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flipcart.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen