Opgelost door Flipcart.nl: Ik wil een bestelling retourneren, maar krijg geen reactie op mijn mails en wordt ook niet opgehaald

content Opgelost
Hmeisje13

Ik krijg totaal geen reactie op mijn mailtjes dat ik mijn bestelling wil retourneren.
Op zondag 20 sept mailde ik: "Ik heb vrijdag (18 sept) mijn bestelling ontvangen. Eerlijk gezegd was ik niet zo blij met de wijze van bezorgen. Ik had geen bericht ontvangen dat de bestelling überhaupt verzonden was en vrijdag lag dit hele pakket buiten in de voortuin. Iedereen kon erbij. Mijn buren hadden het gelukkig gezien en hebben het even bij hen binnen gehaald.
Er zaten wat gaten in de verpakking, en de gebruiksaanwijzing en de waarschuwing waren nogal verfrommelt en er zaten gaten in. Dat heb ik dus niet gedaan.
In 1 van de Q-balken zat een deuk, die zat er dus ook al in. Verder zaten er in heel wat balken al krasjes en verkleuringen.
Toen ik de A en B balken in elkaar schroefde, trokken die schots en scheef naarmate ik de schroefjes verder aanschroefde. Dit was niet helemaal de kwaliteit die ik verwachtte, aangezien het prieel bij de overbuurvrouw van het zelfde merk en dezelfde prijs, een stuk steviger eruit zag.
Daarom wil ik het prieel helaas toch retourneren.
Maandag 28 sept ben ik vrij, dus dan zou het opgehaald kunnen worden"

Voor die maandag heb ik nog een mail gestuurd en een webformulier ingevuld omdat ik nog geen reactie had gehad. Nadat er maandag niemand was geweest om het op te halen, heb ik die avond nog een mail gestuurd (waarop ik 2 dagen later nog geen reactie heb gehad): "Zondag 20 sept heb ik een mail gestuurd dat ik mijn bestelling op wilde laten halen. Volgens jullie site krijg je binnen 1 werkdag antwoord, ik heb op beide mails die ik gestuurd heb, geen reactie gehad. Ik had gevraagd of mijn bestelling vandaag weer opgehaald kon worden. Jullie site gaf aan dat er minstens 2 werkdagen tussen moest zitten, er zitten 6 werkdagen tussen. Ik heb voor vandaag afspraken afgezegd en weet nu niet wanneer ik thuis kan zijn om het pakket op te laten halen.
Bij het afleveren van het pakket was er ook geen communicatie en lag mijn pakket ineens open en bloot in de tuin. Nu probeer ik het op te laten halen en kreeg ik ook geen reactie. Ik kan ook geen telefoonnummer vinden op de site. Hoe kan ik mijn pakket op laten halen???????"

Ik wil graag dat ik een reactie krijg op mijn herhaalde verzoeken om een datum te plannen om de bestelling op te halen. Dat de bestelling daadwerkelijk op wordt gehaald en ik mijn geld krijg terug gestort.

Wij vinden dat Flipcart.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Hmeisje13
Uiteindelijk is het pakket opgehaald en heb ik mijn geld terug gekregen.

Ook een klacht indienen over Flipcart.nl?