Opgelost door Flirt.com: Bang dat automatische incasso niet stopgezet wordt.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 545285
Gebruiker
Amir64
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb me gisteren ingeschreven bij deze datingsite en heb voor €33,41 inschrijfkosten voor 1 maand betaald. Maar ik ben bang dat zij gaan mijn abonnement automatisch verlengen. Op hun site en bij mijn instellingen bestond geen mogelijkheid om mijn profiel te verwijderen en het automatische incasso voor komende maanden stop te zetten.

Gewenste oplossing

Dat zij mijn abonnement stopzetten, mijn profiel verwijderen en mij hierover berichten.
Geboden oplossing
Ik heb de beoordelingen over flirt.com gelezen op internet en iemand schreef dat hij een email naar support@flirt.com had gestuurd en binnen een paar uurtjes had als antwoord per email de beëindiging van zijn doorlopend abonnement als bevestiging gekregen. Ik heb ook na een paar dagen hetzelfde gedaan en binnen een paar uurtjes hadden zij mij bericht dat mijn doorlopende incasso machtiging is stopgezet. Ik hoop dat het probleem opgelost is.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flirt.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Flirt.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen