Opgelost door Flirt.com: Bang dat automatische incasso niet stopgezet wordt.

sad Opgelost
Amir64

Ik heb me gisteren ingeschreven bij deze datingsite en heb voor €33,41 inschrijfkosten voor 1 maand betaald. Maar ik ben bang dat zij gaan mijn abonnement automatisch verlengen. Op hun site en bij mijn instellingen bestond geen mogelijkheid om mijn profiel te verwijderen en het automatische incasso voor komende maanden stop te zetten.

Dat zij mijn abonnement stopzetten, mijn profiel verwijderen en mij hierover berichten.
Ik heb de beoordelingen over flirt.com gelezen op internet en iemand schreef dat hij een email naar support@flirt.com had gestuurd en binnen een paar uurtjes had als antwoord per email de beëindiging van zijn doorlopend abonnement als bevestiging gekregen. Ik heb ook na een paar dagen hetzelfde gedaan en binnen een paar uurtjes hadden zij mij bericht dat mijn doorlopende incasso machtiging is stopgezet. Ik hoop dat het probleem opgelost is.

Wij vinden dat Flirt.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Flirt.com?