Klacht Flirtplek.nl: Ten onrechte hoge telefoonrekening door misbruik van onze gegevens

Klachtnummer
# 167540
Gebruiker
AnjaAbdin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 8 maart 2016 heb ik inzake een hoge telefoonrekening (669,30 EUR) buiten mijn schuld om, contact gehad met Flirtplek.nl hierover. Ik kreeg het volgende antwoord:
Aan de hand van het telefoonnummer heb ik terug kunnen vinden dat dit betalingen geweest zijn voor de website flirtplek.nl
Profielnaam: Keeff
Gekoppeld aan het e-mailadres: kevinabdin14@gmail.com
Verwijderd op: 2016-02-28 18:07:04
IP adressen gekoppeld aan betalingen: 92.108.142.55 / 178.225.171.161 / 31.187.128.1 / 188.88.2.192 / 178.225.176.49 /
Mochten bovenstaande gegevens u niet bekend voorkomen dan kunt het beste aangifte doen bij de politie want dat zou betekenen dat er iemand misbruik maakt van uw gegevens..
Wij zijn totaal niet bekend met deze website. We hebben aangifte fraude gedaan, T-Mobile en Flirtplek willen ons niet verder helpen. We moeten het zelf maar uitzoeken. Er wordt niets kwijtgescholden.

De oplossing

Ik wil dat flirtplek.nl deze kosten voor hun rekening neemt of dat T-Mobile. Dit kwijtscheld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flirtplek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flirtplek.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen