Klacht Flitsdate: Flitsdate, Irene en Vincent Korver vullen de vele lege plaatsen op met mannen die ze zelf benaderen.

Vrijheid

Klacht over Flitsdate.

* en * vullen de vele lege plaatsen op met mannen die al vaker mee hebben gedaan en die dan gevraagd door Flitsdate worden om voor half geld hun gezicht te laten zien. Deze mannen zijn nauwelijks nog gemotiveerd, hebben vaak al een scharrel of wat dan ook. Dit is niet leuk en niet eerlijk. Het klopt niet dat zij zelf mannen benaderen om de lege plaatsen op te vullen.

Staat Flitdate ingeschreven bij de KvK? Er staan géén voorwaarden op hun site. Ze doen maar wat naar willekeur.

Mijn klacht is dat mijn aanmelding is geannuleerd omdat ik om bovenstaande reden ben vertrokken bij de flistdate Amsterdam. Ik had me daar voor ingeschreven omdat Utrecht werd uitgesteld. Echter de dag daarna vernam ik dat het wél doorging. Maar nu kreeg ik een onvriendelijk bericht van Irene en Vincent Korver dat ze mij hebben geannuleerd. 'Omdat ik de vorige vertrokken was nadat ik de mannen had bekeken'. Hun formulering.

Ik kreeg GEEN reactie op mijn klacht die ik bij hen heb neergelegd over het feit dat ze zelf mannen benaderen om voor half geld hun gezicht te laten zien. Dat is NIET oké.

Ik ben het niet eens met de annulering van hun kant. Ook op mijn kritiek krijg ik geen reactie.

Ik zie geen voorwaarden end vermeld op hun site. Dan mogen ze ook mijn inschrijving sinds januari niet annuleren met een onvriendelijk bericht.

Ik vraag mijn klachten in behandeling te nemen

Ik maak bezwaar tegen het feit dat Irene en Vincent Korver van www.flitsdate.nl mijn inschrijving annuleren omdat ik bovenstaand heb gemeld. Ik wil dat ze stoppen met zelf mannen benaderen om voor half geld hun gezicht te laten zien. Ik wil dat ze zich inschrijven bij de KvK en duidelijk voorwaarden op hun site zetten. Bv dat je Niet je geld terug krijgt als je niet mee wil doen. etc

De Oplossing:

Hun annulering van mijn inschrijving voor de flitsdate van 13 Mei Utrecht as terugnemen. Ik stond al drie maanden ervoor ingeschreven.

En duidelijke voorwaarden op hun site zetten. Stoppen met naar willekeur handelen en mannen zélf benaderen om voor half geld hun gezicht te laten zien.

*[namen verwijderd door beheerder]

Ik wil terug op de lijst van deelnemers voor 13c mei in as Utrecht. Ik wil dat Flitsdate op voorhand verteld dat er kennelijk voorwaarden zijn en dat OOK op hun site zetten. Ik wil ook dat ze stoppen met mannen zelf benaderen om voor half geld hun gezicht te laten zien. Als dat zo is heb ik het recht om te vertrekken. Want Het voldoet NIOET aan de verwachtingen die ze zelf schetsen.

Wij vinden dat Flitsdate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Flitsdate?