Klacht Flitsmeister: Zeer slecht bedrijf krijg geen reactie terug

Klachtnummer
# 574776
Gebruiker
Rob
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn klacht is dat ik de flitsmeister two heeft besteld. Maar nog niet binnen heeft. Ik heb die varkens al 3 keer een mail gestuurd maar krijg geen antwoord terug. Bellen kan je ze ook niet dan krijg je bandje. Zo ga je niet met je klanten om. Ik wacht nog even dan rij ik zelf naar ze toe. Daar betaal ik geen 90 euro voor

Gewenste oplossing

Wil heel snel die flitsmeister two hebben. En dat ze de mensen helpen 5A930B7C-91F1-4152 order nummer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Flitsmeister hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flitsmeister?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen