Klacht Flixbus: 133 minuten vertraging maar geen vergoeding

mjcfranken

ik heb woensdag van rust Europa park naar Aachen gereisd een complete reis die 22 euro kost, hierbij moet ik overstappen in frankfurt. Ik heb nu deze reis ruim 2 uur vertraging opgelopen bij vertrek, in rust 23 minuten vertraging en in frankfurt 110 minuten vertraging, dat is in totaal 133 minuten vertraging, daarbij zou ik recht hebben op teruggave van mijn geld, maar ze zeggen nu dat ik maar 110 minuten vertraging heb, dus ze tellen niet de complete reis dat is waanzin in mijn ogen en bezeikte boel, uit kuch "coulance" biedt men mij 11 euro aan in de vorm van een voucher, maar daar ga ik niet mee akkoord, het gaat om de complete reis, het feit dat ik moet overstappen mag niet uitmaken, in TOTALITEIT heb ik 133 minuten vertraging deze reis!

volledige teruggave van mijn geld.

Flixbus
    Beste Chantal Franken,

bedankt voor uw bericht.

Graag wil ik beginnen u namens FlixBus mijn excuses aan te bieden voor de vertraging en het ongemak dat u daardoor ervaren heeft. Wij begrijpen dat dat erg vervelend is en hopen dat u alsnog goed op uw eindbestemming bent aangekomen.

Wij hebben via facebook en email al contact met u gehad, maar graag leggen wij het u via dit platform nogmaals uit. Als u bij vertrek 120min vertraging heeft dan heeft u inderdaad recht op een vergoeding. Dit betekent voor elke bus apart, en niet de totale vertraging van twee bussen bij elkaar opgeteld.

Uit coulance hebben wij u het ticket van uw aansluitingsbus in Frankfurt vergoed (110min vertraging bij vertrek), daar heeft u gisteren een voucher voor ontvangen. Helaas kunnen wij u niet meer aanbieden omdat u daar geen recht op heeft.

Graag verwijs ik u door naar de passagiersrechten op onze website en de Europese Passagiersrechten waar u uw rechten kunt nalezen.

Mocht nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Marianne van FlixBus