Klacht Flixbus: 3 van de 4 reizen met vertraging

Klachtnummer
# 191536
Gebruiker
Liezzie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De afgelopen twee weken ben ik 4 keer met de flixbus van Nijmegen naar Eindhoven gereisd. De eerste keer kwam de bus ruim op tijd, de terugweg hierbij had minimaal 30 minuten vertraging. Het was in de spits dus ik ging ervan uit dat het daardoor kwam. De keer erop heb ik 60 minuten in de kou staan wachten, zonder op de hoogte gesteld te worden via sms terwijl de chauffeur aangaf dat dit zeker gedaan had moeten worden. Uiteindelijk de terugweg ook weer 30 minuten vertraging gehad terwijl dit allemaal niet in de spits was! Erg teleurstellend!

Gewenste oplossing

Verbetering in de toekomst, dat mensen in iedergeval echt op de hoogte gesteld worden bij vertraging, meer rekening met de reistijd in de spits zodat mensen niet in de kou horen te wachten.

1 reactie

  1. Auteur
    Flixbus
    Datum
    Beste Loes Janssen,

    bedankt voor uw bericht en interesse in FlixBus.

    Het is spijtig dat uw bus een vertraging had. Onze excuses voor het ongemak dat u daardoor ervaren heeft.

    Onze dienstregeling wordt zorgvuldig gepland, zodat de FlixBus passagiers op tijd op hun eindbestemming aankomen. Helaas kan er altijd wat onverwachts tussen komen waardoor de aankomsttijd veranderd. Wij zijn immers onderdeel van het normale verkeer.

    FlixBus stuurd een sms als de vertraging meer dan 30min is. In uw geval is dat niet gelukt, onze excuses daarvoor.

    Wij waarderen uw feedback zeer en zullen dit gebruiken om onze service te verbeteren.

    Met vriendelijke groet,
    Marianne van FlixBus



Ook een klacht indienen over Flixbus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen