Klacht Flixbus: 3 van de 4 reizen met vertraging
Details
Klacht
De afgelopen twee weken ben ik 4 keer met de flixbus van Nijmegen naar Eindhoven gereisd. De eerste keer kwam de bus ruim op tijd, de terugweg hierbij had minimaal 30 minuten vertraging. Het was in de spits dus ik ging ervan uit dat het daardoor kwam. De keer erop heb ik 60 minuten in de kou staan wachten, zonder op de hoogte gesteld te worden via sms terwijl de chauffeur aangaf dat dit zeker gedaan had moeten worden. Uiteindelijk de terugweg ook weer 30 minuten vertraging gehad terwijl dit allemaal niet in de spits was! Erg teleurstellend!Gewenste oplossing
Verbetering in de toekomst, dat mensen in iedergeval echt op de hoogte gesteld worden bij vertraging, meer rekening met de reistijd in de spits zodat mensen niet in de kou horen te wachten.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.