Klacht Flixbus: Betaald maar geen tickets!

Klachtnummer
# 596209
Gebruiker
Baha
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 2 tickets goeboekt vandaag op vrijdag 13 mei 2022, het geld is af mijn rekening gegaan maar heb geen ticket ontvangen. Telefonisch heb ik niemand aan de lijn kunnen krijgen. Ik eis mijn geld terug of mijn tickets ! Ik heb bewijs van betaling.

Groeten,
Baha-Eddine

Gewenste oplossing

Via e-mail, slougz050@gmail.com

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Flixbus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen