Opgelost door Flixbus: Betaald maar geen tickets

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181758
Gebruiker
Hajar
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 10 augustus 3 bustickets geboekt maar geen tickets of email ontvangen. Ik heb echter wel betaald. Ik heb voor dezelfde tickets zelfs nog een keer moeten betalen omdat ik de boeking opnieuw moest doen.
Ik heb dus 2 maal moeten betalen voor deZelfde boeking.
Telefonisch krijg ik flixbus niet te pakken en op mijn mails wordt niet gereageerd.

De oplossing

Ik eis mijn geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Flixbus
    Datum
    Beste Hajar Amjarso,

    Bedankt voor uw bericht.

    Helaas is er bij u een systeem fout opgetreden en is er geen ticket aangemaakt maar wel een betaling gedaan. Dit is erg vervelend en namens FlixBus bied ik u mijn excuses daarvoor aan.

    Wij hebben per email al kontakt met u gehad en het te veel betaalde bedrag is al naar uw rekening teruggestort.

    Met vriendelijke groet,
    Marianne van FlixBus
  2. Auteur
    Hajar
    Datum
    De klacht is binnen 1 dag opgepakt en ze zijn meteen met de juiste oplossing gekomen. Ik ben tevreden met de oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hajar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy