Klacht Flixbus: Boekingsnummer 8019616359

Klachtnummer
# 182256
Gebruiker
Ali
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 18/7 een klacht ingediend over Flixbus op klachtenkompas. Op 19/7 een mail gekregen met daarin het verzoek van Marianne Pit om formulieren in te vullen zodat we het geld terug zouden krijgen. Dit hebben we gedaan en vervolgens horen wij niets meer van Flixbus! Meerdere malen gemaild naar Marianne Piet maar tot op heden reactie van Flixbus. Ik zal nooit van mijn leven nog met Flixbus reizen. Jullie zijn waardeloos, echt waar!! Ik wil mijn geld terug en daarna niets met jullie te maken hebben!!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug en daarna niets met jullie te maken hebben!!

3 reacties

  1. Auteur
    Flixbus
    Datum
    Geachte Anisa Ali,

    bedankt voor uw bericht.

    Op dit moment is het hoogseizoen en kunnen wij door het hoge aantal aanvragen helaas niet zo snel antwoorden als wij zouden willen. Onze excuses daarvoor.

    Wij zijn u niet vergeten en zullen uw email zo snel mogelijk behandelen.

    Met vriendelijke groet,

    Marianne van FlixBus
  2. Auteur
    Ali
    Datum
    Jullie kunnen wel hier reageren maar niet op mijn persoonlijke mail? Ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug! Dit duurt al 2 maanden. Hoe lang moet ik nog wachten??
  3. Auteur
    Flixbus
    Datum
    Beste Anisa,

    leest u aub uw email, wij hebben uw email namelijk beantwoord.

    Met vriendelijke groet,
    Marianne van FlixBus