Klacht Flixbus: flixbus brussel naar nederland uitgelopen tot een probleem

cfekong

we hebben een reis geboekt naar brussel viaTui top weekend gehad en de heen weg was geen probleem maar de trug weg begon de ramp de bus zou komen om 16:20 dus wij staan daar om 15:50 netjes te wachten klok slaat 16:20 dus wij ( mijn dochter en ik) dachten file of vertraging dus wij weer wachten met veel geduld en klok slaat 17:00 dus wij na vragen niemand weet er van af na derand gingen wij bellen werd er ook niet opgenomen dus wij bellen nog een paar keer totslot neemt er iemand op en beweerd dat er een bus geweest is die 30 mensen heefd meegenomen en voor de rest hing ze op wij zagen nog een paar mensen die in die bus hoorden dus hij belt ook even en hun gingen praten over omboeken enzo wij bellen later en er werd nee gezegt dus wij denken we betalen bij de bus wel maar dat was ineens 51,00 voor 2 pers dus ik zeg dat kan niet flipt die man en laat die ons niet mee met zijn bus wij zijn met de trein en andere bus gegaan en we waren 00:30 thuis het heefd me bijelkaar meer dan 50 gekost

ik zou graag mijn geld trug willen

Flixbus
    Beste Catherne Ekong,

Bedankt voor uw bericht.

Zou u ons uw boekingsnummer en email adres willen sturen waarmee u geboekt heeft, dan kan ik namelijk nakijken welke bus het was en wat wij voor u kunnen doen.

Marianne van FlixBus
    cfekong
    8022721252 is het boekings nummer
    Flixbus
    Beste Catherine Ekong,

Bedankt voor het toesturen van uw boekingsnummer.

Laat ik vooropstellen dat wij het ook jammer vinden als passagiers geen gebruik kunnen maken van FlixBus tickets. Wij begrijpen dat het erg vervelend is om een bus te missen en namens FlixBus bied ik u mijn excuses aan voor het ongemak.

Ik heb uw bus opgezocht in ons systeem: Uw bus had om 16:20uur in Brussel moeten vertrekken, volgends onze gps gegevens is de check in om 16:23uur gesloten en is de bus direct daarna vertrokken. De bus had geen vertraging en het was een groene bus.

Hierboven zie ik echter dat u in gevuld heeft dat u gewacht heeft op de bus 813 richting Delft. Wellicht is het daar fout gegaan, want de eindbestemming van uw bus was Den Haag. Het spijt mij maar omdat de bus op tijd vertrokken is in Brussel, kan ik u helaas geen vergoeding aanbieden.

Graag wil ik u ons welgemeend excuses aanbieden voor de service die u op de dag zelf via de hotline ontvangen heeft. Het is uiteraard niet de bedoeling dat er opgelegd wordt. Wat betreft de ticket prijs in de bus: in de bus betaald u het reguliere tarief, dat is hoger als het online tarief. Voor de rit Brussel - Rotterdam betaald u pp in de bus €25,50. Voor twee personen komt u dan inderdaad uit op €51,-

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Marianne van FlixBus

Ook een klacht indienen over Flixbus?