Klacht Flixbus: Flixbus geeft constant verkeerde informatie en laat je daarna in de kou staan.
Details
Klacht
Bij Flixbus een boeking gemaakt en per mail gevraagd hoe bijzondere bagage aangemeld kon worden. Een standaard antwoord volgde met afmetingen en dat dit pas vanaf 48 uur van te voren telefonisch aangemeld kan worden. Vervolgens, bij het aanmelden, werd er medegedeeld dat er geen bijzondere bagage meegenomen werd omdat het om een dubbeldeksbus zou gaan (en dat we dit zelf maar hadden moeten verzinnen / navragen) Bij het kopje "bagage" en in de mail wordt dit nergens genoemd. Een duurder treinticket moeten boeken om toch op tijd op de plaats van bestemming te kunnen komen. We hebben een voucher ontvangen voor het bedrag minus annuleringskosten i.p.v. het gehele bedrag retour. De reis is al gemaakt dus aan een voucher hebben we niets. Bellen of mailen met Flixbus levert alleen maar standaard maar ook verschillende antwoorden.Gewenste oplossing
Ik wil het gehele bedrag terugkrijgen en geen voucher want de reis is al gemaakt (en ze nemen toch geen bijzondere bagage mee).Ook moet Flixbus duidelijk op haar website zijn over de bijzondere bagage en aangeven dat dit niet meegenomen wordt als het om een dubbeldeksbus gaat (en dat je hierover zelf moet informeren).
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.