Klacht Flixbus: Flixbus weigert verder te helpen inzake een vergoeding wegens vertraging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 404981
Gebruiker
Kirsten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In oktober heb ik een ticket aangeschaft voor een busrit richting Keulen op 18 oktober. Deze rit was dusdanig vertraagd waardoor ik recht heb op een vergoeding van de gemaakte kosten. Echter geeft Flixbus aan dat ik hiervoor bij Eurolines moet zijn. Zij hebben deze rit namelijk in opdracht met Eurolines uitgevoerd. Eurolines reageert niet op mijn e-mails of berichten en reageren daarnaast ook niet telefonisch. Desalniettemin ben ik van mening dat Flixbus deze klacht moet oppakken omdat ik bij hen een ticket heb gekocht en niet bij Eurolines. Afspraken die zij onderling maken zijn voor mij als consument niet relevant. Flixbus weigert echter om mij verder te helpen en geeft tevens verkeerde telefoonnummers door van Eurolines. Het is schandalig.

De oplossing

Ik wil dat mijn ticket en verdere gemaakte kosten zsm naar mij worden overgemaakt.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kirsten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Flixbus?