Opgelost door Flixbus: Geen boeking op me mail slechte communicatie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 551353
Gebruiker
Michiel136
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste mijnheer mevrouw, door een fout in het systeem schijnt mijn boeking niet te zijn doorgekomen, er is echter wel 46 euro afgeschreven van mijn rekening, ik heb nog geen geld terug op mijn rekening! Ik wil graag zo spoedig mogelijk het geld terug gestort hebben, Michiel de wolf.

De oplossing

Ik wil per omgaande mijn geld terug gestort.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michiel136
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Flixbus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen