Klacht Flixbus: Geen snacks, stoelreserveringen kloppen niet

Klachtnummer
# 369752
Gebruiker
L.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vooraf stoelen geboekt en gereserveerd, bij aankomst in de bus zat iedereen willekeurig op een andere plek. Na overleg wilde degenen op onze plek niet verplaatsen, ook niet met een lichte stemverheffing. Uiteindelijk maar ergens verschillend in de bus gaan zitten.. Op een rit van 7,5uur werd beloofd dat er snacks te koop zijn in de bus. Echter was dit niet het geval! Wij hebben gevraagd aan de chauffeur of we onderweg (bij een stopplaats) uiteraard wat mochten kopen, maar nee. We moesten maar wachten tot we in Berlijn waren (nog 4uur reizen). De chauffeur spreekt geen/nauwelijks Engels. Je moet het er maar mee doen en de chauffeur zal echt niet voor de passagiers opkomen. Waardeloos. In de toekomst betaal ik liever voor een bedrijf wat daadwerkelijk services nakomt!

De oplossing

Dit gaat verbeteren en antwoord/uitleg geven hierop. Deel van de reissom terug.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Flixbus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen